Nejčastější otázky

Zboží objednané v našem eshopu je potřeba nejprve zaplatit na bankovní účet, který jste obdrželi v mailu se shrnutím objednávku. Je potřeba nezapomenout při odesílání platby uvést správný variabilní symbol. Zboží, které jste si objednali, odesíláme nejpozději následující pracovní den po obdržení platby za zboží na náš účet.

Zaplacené zboží předáváme dopravci následující pracovní den od připsání platby na náš bankovní účet. To platí pro pracovní dny. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí. Jakmile balíček předáme dopravci, dostanete od nás e-mail, že Vaše zásilka je na cestě k Vám.

Pokud jste jako dopravce zvolili českou poštu a do Vaší objednávky uvedli Vaše telefonní číslo nebo email, Česká pošta Vás bude kontaktovat emailem nebo sms zprávou o stavu doručení Vaší zásilky. V případě problémů můžete využít číslo zákaznické linky České pošty.
Zákaznická linka České pošty je: 840 111 244

Pokud jste jako dopravce zvolili PPL, lze Váš balíček sledovat online na www.ppl.cz.
Zákaznická linka PPL je: 840 775 775

Tato možnost existuje, stačí jen při volbě dopravy zaškrtnout políčko „Osobní převzetí“. V takovém případě Vás budeme kontaktovat na Váš email a po vzájemné domluvě předáme v Českých Budějovicích.

V takovém případě neváhejte a kontaktujte nás buď prostřednictvím kontaktního formuláře, nebo zprávou na facebooku. Zboží Vám rádi vyměníme za velikost, která Vám bude vyhovovat. Objednané zboží je ale potřeba zaslat zpět na naší adresu a to v nepoškozeném stavu.

Naše adresa:
South Elements s.r.o.
Školní 219
Štěpánovice
373 73

Pokud chcete vrátit zboží a peníze, které jste za zboží zaplatili, neváhejte a kontaktujte nás přes kontaktní formulář nebo zprávou na facebooku, uveďte prosím důvod vrácení a také bankovní spojení, na které Vám můžeme poslat zpět peníze, za které jste u nás nakoupili. Jakmile obdržíme Vámi objednané zboží zpět a ověříme, že je nepoškozeno odešleme peníze za zboží na Vámi zadaný bankovní účet. Peníze by měly být nejpozději do 10 pracovních dní zpět na Vašem účtu.